Thursday, September 17, 2009

In Holland....

...de naam van een school in Nederland maar vooral de tijdelijk staat waarin ik me verkeer..IN HOLLAND.

Vrijdag de 4e ben ik aangekomen op Schiphol om me direkt in allerlei feesten en andere sociale gelegenheden te storten. Zo stond ik op de avond van mijn arrivee in Nederland al gezellig een pils te happen met een van mijn beste vrienden, feestte ik op zaterdagavond tot in de spreekwoordelijke kleine uurtjes en zaten we op zaterdag heerlijk te barbeknoeien.

Ik heb al veel meer dingen meegemaakt en gezien maar het voert te veer om daar nu over uit te wijden. Ik kom daar later op terug.

Het is echter ook weer gebleken dat 2 weken in Nederland zijn eigenlijk te kort is om iedereen die ik wilde zien ook daadwerkelijk te zien. Ik heb nog anderhalve dag en daarin ga ik trachten nog wat mensen te bezoeken maar ik waag te betwijfelen dat de hele lijst zal worden afgewerkt.

Gegroet

1 comment:

Anonymous said...

Hey Twan

jammer dat ik het niet wist dat je naar NL kwam. Was ik zeker even naar Delluf gekomen voor een bakkie.
Hoop het leuk was om weer even hier te zijn. Hier alles goed.
Groetjes Miriam, tilburg