Wednesday, September 02, 2009

Even naar LA


Het is een gekkenhuis de laatste tijd. Motorrijden naar en Yosemite National Park (zie foto's), goed 750 kilometer op een dag, Pannenkoeken eten bij good old Kees Den Breejen en housesitting in San Francisco waren de hoogtepunten van de afgelopen 2 weken.

Omdat al deze dingen nog niet spannend genoeg waren belde mijn betere helft me vorige week op of ik mee naar LA wilde gaan om haar te vergezellen tijdens het opnemen van een Hilton commercial. Waar ik normaliter niet zo happig ben op het meevliegen voor haar werk (en zeker niet een week voor ik op reis naar Nederland ga) besloot ik toch mee te gaan om zodoende zoveel mogelijk tijd met Jill door te brengen vooraleer ik donderdag voor een verblijf van 2 weken naar Nederland vlieg.

Hier wat foto's van ons onderonsje met Jack Coleman (Heroes & Dynasty) en Kevin Alejandro (SouthLAnd)

No comments: