Monday, May 25, 2009

Beter....

Het gaat beter! Jill d'r knie is dan wel seriously messed up maar er is geen directe aanleiding tot een gevreesde operatie. Met het dragen van een brace kan ze alle dingen doen die ze wil. Skieën, tennisen, etc etc. Het herstellen van de door de dokter in Nederland gemaakte misstap zou niets anders opleveren dan een hoop ellende en een iets stabielere knie. Dezelfde stabiliteit kan worden verkregen met eerdergenoemde brace, dus op het moment gaat het mes er nog niet in.

Heb van de week te horen gekregen dat mijn "ouweheer" binnen niet afzienbare tijd echter wel op de operatietafel zal moeten plaatsnemen om een buik hernia te laten verhelpen. Tijdens een onschuldig partijtje "bakstenen-in-de-keuken-sjouwen" heeft de goede man zich vermoedelijk vergrepen aan een iets te zware last en het gevolg is een medische ingreep. Maar goed we zien wel hoe dat afloopt. Maakt alleen wel pijnlijk duidelijk wat een afstand er tussen mij en mijn ouders zit; als ik nog in Delft (of Nederland) had gewoondt had mijn Pa hopelijk wel een beroep op me gedaan om hem te helpen bij het zware werk. Gelukkig heeft een van mijn beste vrinden al aangeboden om bij toekomstige projecten een helpende hand toe te steken.

Verder hebben we dit weekend officieel keihard de zomer afgetrapt met een de heuse "Traditional, annual Memorial Day BBQ" Deze, dit jaar begonnen jaarlijkse traditie is de eerste serieuze test van de BBQ op ons balkon en ik kan vermelden dat het stalen gevaarte de test goed heeft doorstaan. Op het menu stonden o.a. burgers, dogs, tri-tip, Mac'n'Cheese en een scala aan andere zoetig- en hartigheden. Een en ander werd weggespoeldt met bier, wijn en schotse whisky dit met een serieuze kater op de zondag tot gevolg. Summer is here.....KICK IT!!

Gegroet!

1 comment:

Anonymous said...

Fijn dat de operatie weer even uit zicht is .. doe Jill maar de groeten van ons!
Hans en Gerda van Agen