Tuesday, September 09, 2008

Jill een nieuwe baan...

.....Twan een nieuwe motorfiets.

Wat een deal! Jill heeft na goed zoeken de voor haar perfecte baan gevonden. Aankomende maandag zal zij als Commercial Producer/Editor aan de slag gaan bij NBC-Universal. Een van de grote speler op de Amerikaanse TV- en Filmmarkt. Na iets meer dan een jaar aan virale internet campanges gewerkt te hebben bij EVB maakt ze de stap naar het grotere werken; (HD)TV commercials die te zien zullen zijn in de zogenaamde "out of home" market. Denk hierbij aan tv in metro(stations), taxi's in New York, billboard op Times Square en nog veel meer. Een juiste stap in een nog betere richting. De spreekwoordelijk voet tussen de deur op weg naar Hollywood :-)

Waarom dan een nieuwe motorfiets voor Twan? In het kort; Jills nieuwe baan is in San Jose...ongeveer 100 km van ons huis en daar we in eerste instantie niet willen verhuizen zal zij na het behalen van haar rijbewijs en opgedane ervaring deze afstand gaan afleggen op mijn oude, nu haar motorfiets. Tijd voor een nieuw scheurijzer voor ondergetekende. Al maanden geleden had ik mijn zinnen gezet op een tri-color BMW K1200S. Sinds ik deze machine op een verdwaalde zaterdag had mogen testrijden was het vertrouwde geluid van het K-motorblok me bijgebleven en was het een kwestie van tijd vooraleer ik de paralelle twin zou inruilen voor de 4 in lijn K-fiets.

Afgelopen zaterdag was het dan zo ver....de sleutels werden overhandigdt en na enige vertraging (een probleem met de ABS-sensor) knalde ik de Bay Area Backroads op om de 170PK onder mijn achterste te voelen werken en te genieten van de Ardennen-achtige kronkelweggetjes die ongeveer 20 minuten van ons huis te vinden zijn. De duitse supersport machine is totaal anders dan de tourfiets die ik hier heb gereden en ook niet te vergelijken met de K100RS die me jarenlang delen van Europa heeft doen doorkruisen. Een topsnelheid van 269 km/u is wellicht wat overdone maar de krachten die een soepele knik van de rechterpols vrijlaten is een waar genot dat me niet helemaal onberoerdt liet.

Voor wat foto's van mijn nieuwe kind verwijs ik u gaarne naar: http://picasaweb.google.com/JillandAntwan/NewBike

More fun will come.

Gegroet
Posted by Picasa

2 comments:

Anonymous said...

Hij ziet er weer super uit ! (de motor he) en jill: Lots of succes in your new job !!
Grrrrrrrrreetz, Paul. aka pielus !

Anonymous said...

Sodeju .. ik zag die fiets eergisteren bij een stoplicht awsome!! Gefeliciteerd beiden .. and Jill: lots of succes !!
Ik reageer overmorgen ff op je berichtje .. als ik terug ben uit het ziekenhuis!
Groet, Hans van Agen