Friday, August 29, 2008

Promotie......

Senior Extranet and Connectivity Services Engineer.
Een hele mond vol voor hetzelfde werk dat ik sinds Mei 2007 doe maar de toevoeging Senior geeft het net wat meer cachet. Yep ik heb promotie gemaakt; een stap die in mijn ogen te vroeg maar in de ogen van mijn managers lang overtijd is. Ik doe gewoon mijn werk maar schijn dat beter te doen dan men verwachtte.......heb ik dan werkelijk zo'n slechte indruk gemaakt?

De beoordeling die ik mocht ontvangen was over het algemeen "Uitmuntend" iets wat binnen afdeling van Oracle waar ik werk zelden voorvalt. Ik hoor mijn oud-collega's bij de F-bank denken....."van der Stap; hard werken?!?!" "Dat deed ie in Nederland nooit" Helemaal waar; mijn teamleden bij het Locatieteam 010 waren van dermate kaliber dat echt hard werken nooit nodig was. Als je het werk namelijk met z'n allen aanpakt treedt het aloude "Vele handen maken licht werk" in werking en kan je bergen verzetten zonder uitzonderlijk hard te werken. Die vele handen ontbreken in het team waar ik nu in werk en dus is er ruimte genoeg om meer te doen dan men van je verwacht. Een hoop overuren en werken in het holst van de nacht maakt indruk; zelfs hier in werk-gek Amerika.

Niet op de lauweren rusten; gewoon doorgaan met het werk en op naar de volgende stap.

5 comments:

Anonymous said...

felicitaties van mijn vriend

Anonymous said...

Geweldig, we zijn diep onder de indruk.
Gefeliciteerd en ga zo door.

Groetjes van de veldjes.

Anonymous said...

Strebertje.........:-)

Grrrrrrreetz, Pielus !

Anonymous said...

Inderdaad, Gefeliciteerd gozer, het is je zeker gegunt! Keep it up!!

Greetz from Holland,

Tim.

Anonymous said...

Tja, ach. Wordt er wel gewerkt daar?

Groeten Nootdorp