Friday, April 04, 2008

Koniginnedag niet in Nederland....

Een jarenlange traditie, ben tot nog toe elk jaar met Koniginnedag in Nederland geweest, wordt dit jaar tijdelijk doorbroken. Door omstandigheden zal ik het einde van deze maand niet naar Nederland afreizen om daar licht beneveld, met oranje shirt door de straten van Delluf te stappen. Financiele onzekerheid en absurde ticketprijzen zijn debet aan dit gebeuren. Not the end of the world....als het goed is wordt Koniginnedag tot in lengte van dagen en lang na mijn aardse bestaan gevierdt. Tuurlijk is het jammer om het bezoeken van mijn familie en vrienden dit jaar wat uit te stellen maar wat niet is, is niet.

Voor het overige gaat hier alles goed. We werken allebei hard bij onze respectievelijke werkgevers EVB en Oracle. Waar ik me vooral bezig houdt met het opzetten en onderhouden van beveiligde internetverbindingen tussen mijn werkgever en haar klanten houdt Jill zich bezig met het tot leven brengen van zgn advertising product microsites......de wat!? Zeg maar websites ter ondersteuning van groots opgezette reclamecampagnes...TV, bladen en het internet. Haar laatste project www.getahappyface.com is een goed voorbeeld van zo'n advertising product microsite.

Gegroet

1 comment:

Anonymous said...

Ja, de tickets naar Nl zijn duur nu, maar mij is ten ore gekomen dat de tickets vaar de States dit jaar wel erg aantrekkelijk zijn.

Dus wie weet....
Groetjes Cecil vanuit een steeds zonniger noorden.