Sunday, August 12, 2007

Boot Camp

De afgelopen week was het BLOG-technisch gesproken wat stil hier. Geen tijd, geen puf om des avonds ook maar iets uit te voeren. Het eten bestond meermaals uit take-out en de normale bedtijd (23.00 uur) werd zelden of nooit gehaald. Reden; CCNA Boot Camp!
Daar Cisco Certified Network Associate gezien wordt als absolute must in de netwerk-wereld had het mijn management behaagd om me voor een dag of 5 op cursus te sturen. Daar vijf werkdagen maar 40 uur bevat leek het me een aardig idee om die 5 dagen zo intensief mogelijk te benutten. Niets zo intensief/efficient als een waar boot camp. Maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 in een lokaal opgesloten met een stel netwerk-leipen proberen zoveel mogelijk te onthouden van de kennis die op je wordt afgevuurd; heerlijk. Het was slopend en het kostte me dan ook een groot aantal pilsen om bij te komen maar ik denk dat ik klaar ben om over een week de test af te leggen. Nog een week om de puntjes op de spreekwoordelijke "i" te zetten. Wens me succes.
 

5 comments:

Anonymous said...

Hoi broertje

Heel veel succes toegewenst maar ik denk dat dat geen probleem is voor jou! Ik ben onwijs trots op je . Ik moet donderdag weer naar cursus
heel veel liefs en een dikke kus van je zus
en high 5 van de mannen

Anonymous said...

Succes

Groetjes Veld.

Anonymous said...

Succes!

Anonymous said...

Hey kerel,

Heel veel succes, ik ben benieuwd, tuurlijk ga je het halen...

Ginnys, you know who ;o)

Anonymous said...

Als ik het goed inschat zou je nu zo ongeveer aan de bak moeten óf het net achter de rug hebben!?

Succes dus .. of .. Succesvol verlopen?

We zijn allemaal benieuwd!
Hans van Agen