Sunday, May 06, 2007

Weer thuis....

Ik ben weer thuis na een bliksembezoek aan Nederland alwaar familie en vrienden werd bezocht. Koniginnedag werd gevierd en flink wat boodschappen werd gedaan. Het waren geweldige dagen maar ik was Woensdag toch maar wat blij om weer thuis bij mijn betere helft te zijn. Er was wat stress ontstaan omtrent de schade opgelopen tijdens de verhuizing van onze inboedel en dan is het wat vervelend als je 8800 kilometer verderop zit.

Aan iedereen die ik gezien en meegemaakt heb; Het was goed en geweldig jullie weer eens te zien. Diegenen die ik gemist heb...volgend jaar hopelijk beter!!

Thuisgekomen de schade geinspecteerd en verder gegaan met uitpakken. Naar nu blijkt zijn er voornamelijk vervangbare dingen beschadigt (bed,tv,tv-meubel etc) dus dat is geluk bij een ongeluk. De Disney collectibles zijn gespaard gebleven. Maar al met al een vervelende zaak daar ons werd verzekerd dat we met professionals te maken hadden en het in werkelijkheid een stel amateurs bleken te zijn.

Verder kreeg ik nog wat slecht nieuws voor mijn kiezen; mijn nieuwe motorfiets bleek ondanks goede vooruitzichten niet door de laatste inspectie door te komen hetgeen betekent dat de geel-grijs-zwarte BMW K1200RS niet in mijn bezit zal komen. Maar niets gebeurt zonder reden...ik ben nu bijna de trotse eigenaar van een splinternieuwe BMW F800ST. Een ideale ranke fiets die mijn zonder enige moeite van A (Greenbrae) naar B (Oracle) zal brengen. Er moeten nog wat handtekeningen over en weer geplaatst worden en hopelijk is alles volgende week zaterdag in kannen en kruiken. Foto's volgen.

Morgen dan eindelijk mijn eerste werkdag bij Oracle en ik kan niet wachten om weer aan de slag te gaan. Enige nadeel is dat door de perikelen met de motor ik de eerste week met de auto moet en dus redelijke files voor mijn kiezen zal krijgen.

Oh ja, foto's van onze road-trip zijn te zien op www.jillandantwan.com

Gegroet

4 comments:

Anonymous said...

Nou Twan, ik vond het errug leuk om je weer eens te zien. Vooral de zaterdagavond in de Ruif en de Kurk was als vanouds! Behalve dan dat je er om kwart over twee nog steeds was...
In ieder geval veel succes met je nieuwe baan en ik blijf jullie belevenissen volgen!

doeiiii
Mona

Anonymous said...

`t Was vantasties, kep vleselijk gelachen en we hebben een lekker pilsje gekauwd.....Kan bijna niet wachten tot volgend jaar ! :-)

Grrrrrrrrreetz, Pablo.
AKA pieluska

Anonymous said...

What can I say...

Tja, had toch Ruud v.d. Verhuiscentrale ingeschakeld.
Just kidding ! Good luck in your new job, Michael.

Anonymous said...

was zeker een goed weekend. zaterdag en k-dag lekker een paar pilsjes gedronken. goed om je weer te zien. ook alle andere oude bekende. alleen in de oasis waren ze iets minder happy. haha. see you soon my friend.

gr. michel