Wednesday, May 16, 2007

weer een week of wat voorbij....

is er gegaan sinds ik mij laatst tot u richtte. In er is een hoop voorgevallen in die week (of wat)
De eerste werkweek was eneverend, boeiend en heel erg wennen. Ik begin nu na een week een beetje een beeld te krijgen van wat er van me verwacht wordt en wat me te wachten staat. Oracle is een goed bedrijf om voor te werken en ik hoop er dan ook lange tijd te bivakeren. Jill is nog steeds op zoek naar werk maar we blijven positief. Gelukkig is mijn baan afdoende om in onze levensbehoeften te voorzien dus er is geen grote druk en ze kan op haar gemak zoeken naar een baan die ze leuk vindt. De eerste week moest ik noodgedwongen met de auto naar mijn werk daar de aflevering van mijn motorfiets pas afgelopen zaterdag zou plaats vinden. Het was dus een fijne worsteling met tol op de Golden Gate en lange rijen auto's die zich Marin County uit en in proberen te wurmen.

Gelukkig is inmiddels de motorfiets klaar en rijdt ik al weer een paar dagen vol goede moed met een mijn oefenrijbewijs in mijn achterzak naar mijn werk en terug. Ik heb gisteren mijn dan wel succesvol mijn praktijexamen afgelegd maar ik heb nog geen rijbewijs. Reden; mijn Green Card is nog niet verlengd. Allemaal heel bureaucratisch maar zo werkt dat nu eenmaal. Zodra ik mijn nieuwe green card heb kan ik mijn rijbewijs ophalen en mag ik legaal de snelweg op.
U bent weer een beetje op de hoogte....

Oh ja, foto's van mijn nieuwe fiets zijn te zien op www.jillandantwan.com
Gegroet

2 comments:

Anonymous said...

Zo, die motor ziet er niet slecht uit Twan! Wat een luxe! Weet je al hoe hard tie kan?
Jullie huis ziet er trouwens ook leuk uit, maar ik ben ook wel erg benieuwd naar de foto's van het huis inclusief meubilair!
Groetjes uit een bijna zomers Nederland!
Mona

Anonymous said...

Het gaat jullie gelukkig nog steeds goed lees ik ..
En die fiets .. precies wat ik zou willen maar niet meer kan .. ben jaloers maar het is je gegund.
En nog succes in je werk hè!
Hans van Agen