Saturday, April 21, 2007

Druk druk druk....

Een huis inrichten neemt meer tijd in beslag dan ik had gedacht. De laatste keer dat ik dat klusje deed was ik nog alleen en raapte links en rechts dingen bij elkaar en kocht de rest zodra ik misgreep.

Nu is het even anders. Ik heb mijn betere helft carte blanche gegeven voor wat betreft de inrichting en het is zwoegen geblazen. Daar we wel het een en ander gespaard maar nog immer geen liggende gelden hebben doen we doelgericht inkopen. Bankstel bij een wat duurdere winkel daar we er van uit gaan dat dat toch minimaal 10 jaar mee moet, kasten bij de welbekende Zweedse, blauw-gele vrienden enzovoort enzovoort. Ook hier zijn we gebonden aan levertijden dus voorlopig zitten we samen gezellig op de bij Ikea aangeschafte bedbank welke des nachts dienst doet als slaapplaats voor ondergetekende. Met z'n tweeen in de twijfelaar, die hier nog in opslag stond, was niet ideaal dus we slapen apart tot onze spullen vanuit North Carolina arriveren.

Vandaag zijn we ook wezen kijken voor een geschikt vervoersmiddel om me vanaf 7 mei naar mijn nieuwe werkgever te transporteren. Daar het verkeer hier een gekkenhuis is en de benzineprijzen voor Amerikaanse begrippen erg hoog zijn heb ik besloten om weer motor te gaan rijden. Ik heb een aardige fiets op het oog en zal zodra alles in kannen en kruiken is foto's tonen.

Als gezegd de foto's van onze trip en huis zullen snel verschijnen op www.jillandantwan.com
 
Gegroet.

No comments: