Sunday, June 11, 2006

Ontbijt op bed!?!

...No thanks, doe maar een pils. Want het is "voetbaltijd" en daar hoort nu eenmaal een pils bij. Beetje jammer dat door het tijdverschil de wedstrijd tegen Servie en Montenegro reeds om 9.00 op het programma stond maar dat mag geen reden zijn om niet te drinken. Zo zat ik dus vanmorgen om 9.15 heerlijk met een pils op de bank te genieten van Robben, van Persie en al het andere dat Oranje te bieden had. De wedstrijd was niet hoogstaand maar 3 punten zijn 3 punten en pils is pils. Getogen in oranje shirt was het heerlijk voetbal kijken hier in de States. Even leek het erop dat ik het voetbal moest bekijken via pay-per-view maar ESPN en ABC achten het van nationaal belang om "soccer" natie-kundig te maken en haalden de wereldkampioenschappen achter de decoder vandaan. Een van de vermakelijkste dingen van de wedstrijd was de uitspraak van de namen der Nederlandse spelers. U een voorbeeld geven van uitspraak zou de koddigheid ernstig te kort doen dus neem van me aan dat het hylarisch is. Ook de vertwijfeling tussen "The Netherlands" en "Holland"....either way is fine with us...we staan met 1-0 voor, wie maalt erom hoe ze ons noemen. Op naar de volgende!

Ps,
voor u allen denkt dat ik hier een beetje dronken zit te zijn....ik heb het bij 1 pils gehouden. 9 uur is ook voor mij wat vroeg.

2 comments:

Anonymous said...

Ik ben `s ochtends wel eens tegen gekomen met meer bier op en dat was nog vroeger ook, jij bent ook niets meer gewend.........
Greetz, Pieluska !

Anonymous said...

Ja, hier wordt ook alles op de voet gevolgt. Gelukkig hebben wij dan geen tijdverschil maar wel bier!!
Groetjes Cecil