Thursday, June 08, 2006

Weekendje Orlando...

Een van de voordelen van het leven aan de oostkust van de VS is dat het maar een goede dag rijden is naar "the sunshine state". We zijn voor de eerste keer met de auto geweest en dat is me prima bevallen. Tien uur in de auto is in mijn ogen beter dan dat gezeur met inchecken, wachten, vliegen, weer wachten op koffers, wachten op een huurauto.... Ik neem lekker auto.

Florida, home of the orange en thuishaven van enkele van de grootste atractieparken ter wereld; Walt Disney World. Parken met voor elk wat wils. Suffe draaimolens voor de kleinsten en duizelingwekkende achtbanen voor de wat meer opgegroeide kinderen onder ons. Maar Florida kan ook gewoon heel aangenaam zijn om een paar dagen door te brengen. Lekker niets doen, beetje spartelen in het zwembad en genieten van goed eten. We zijn op zaterdag naar Typhoon Lagoon geweest en hebben deze keer de parken links laten liggen. Geen zin om uren in rijen voor achtbanen en andere attracties door te brengen.

Dat is ook precies wat Jill en ik afgelopen weekend hebben gedaan. Uiteraard ben ik weer flink gestraft voor mijn immer aanwezige eigenwijsheid waar het mezelf beschermen tegen de zon betreft. Ik kan nog steeds niet te lang in de zon maar in mijn enthousiasme wil ik dat nog wel eens vergeten. De zomer is hier lekker op gang gekomen en ik moet eerlijk zeggen dat me dat prima bevalt. Het weer in Nederland is iets wat ik niet mis.

1 comment:

Anonymous said...

Babies tere huidje kan er dus nog steeds niet tegen, waardeloos voor je joh............:D
Greetz, Pieluska !