Thursday, May 11, 2006

Alweer even geleden...

Jill en ik zijn ondertussen al weer anderhalve week terug uit Nederland en tot nog toe heb ik u geen deelgenoot gemaakt van onze belevenissen. Reden daarvoor is dat ik tijdens mijn bezoek vermoedelijk mijn immuumsysteem heb aangetast en ik bij terugkomst in de VS wat onwel geworden ben. Dagen gingen voorbij dat ik naast mijn werk bij IBM alleen maar op bed heb gelegen. Hoestend en proestend, warm en koud afwisselend heb ik de dagen kunnen doorworstelen zonder ook maar iets zinnigs uit mijn handen te laten voortkomen. Hoewel ik velen van jullie in levende lijve heb mogen aanschouwen lijkt het me toch niet onaardig om met terugwerkende kracht een dagboekachtig verslag te maken over de 5 dagen Nederland waar ik zolang naar heb uitgezien en die nu reeds historie zijn....... in de aankomende dagen zal ik daarom mijn weblog updaten, hou het in de gaten.

1 comment:

Anonymous said...

He Twan, 4 dagen van Cholesterol en Alcohol gaan ook niet in je koude kleren zitten. Hoop voor je dat het weer beter gaat en blijf schrijven he, blijven wij lezen! Groeten, Arjen & Silvy