Wednesday, May 17, 2006

Nederland

Ik kan natuurlijk vertellen over alle dingen die we hebben meegemaakt tijdens onze korte vakantie naar Nederland. Vertellen over hoe klein het vliegtuig van Raleigh naar Newark was, over hoe ik het binnen 20 minuten aan de stok had met de passagier die voor me zat in het vliegtuig naar Nederland, vertellen over het hotel waar we verbleven, vertellen over ........ te veel details. Daar zit natuurlijk helemaal niemand op te wachten. In het kort kan ik stellen dat het geweldig was om na bijna 10 maanden mijn ouders, zus en andere familie weer te zien en me te realiseren dat ik ze wel erg mis. Ook was het super om mijn vrienden weer te zien en like the good old days te ouwehoeren over van alles en nog wat en vooral over niks. Het was goed weer te zijn daar waar ik ben opgegroeid, daar waar ik ben geworden tot wat ik nu ben. Het was natuurlijk vreemd om als toerist in eigen land te verblijven maar dat is een gevoel waar ik aan zal moeten wennen.

Koniginnedag was ouderwets gezellig, al had ik graag meer tijd gehad om met iedereen die ik tegen het lijf liep langer te kletsen. Maar een combinatie van vermoeidheid, alcohol en tijdsverschil maakte dat ik reeds om 22.00 uur uitgevloerd was. Vrijdag en zaterdag voelde als een orgie van "cholesterol en alcohol" hetgeen zondag zijn tol eiste. Een bijeenkomst bij in mijn ouderlijk huis en een etentje bij Bert & L. waren voldoende om Jill en mij rond 22.00 uur volledig uitgevloerd in bed te doen belanden. De laatste (maan)dag hebben we al shoppend doorgebracht. Een enorme hoeveelheid koffie, drop, koek en andere hier niet verkrijgbare artikelen maakte dat we op de terugweg net niet hoefden bij te betalen om alle zooi mee naar de States te krijgen.

Kortom en samenvattend; HET WAS GEWELDIG en ik kom gauw weer een keer. U bent gewaarschuwd!

1 comment:

Anonymous said...

Ik heb een heel gave Koninginnedag met jullie gehad, jammer dat jullie er maar zo kort waren maar dat zal heus wel goed komen de volgende keer als jullie er weer zijn ! Pieluska says : C U next time in het Delftsche......