Friday, March 24, 2006

Twan...the MAN

In een desperate poging de algehele klanttevredenheid van onze opdrachtgeve Juniper wat op te vijzelen besloten mijn IBM managers maanden geleden om een Incentive in het leven te roepen. De regels waren eenvoudig maar doeltreffend; stel een doel en een ieder die het presteert om dit doel te evenaren of zelfs te overtreffen beloon je met een (substantieel) geldbedrag. Wat een geweldig idee om mensen extra te belonen voor het doen van werk waar ze van oorsprong al riant beloond voor worden. Het moet niet gekker worden. 3 maanden extra en let op; gratis geld. Ondanks het feit dat ik het de normaalste zaak van de wereld vindt dat je standaard je best moet doen om je klanten tevreden te stellen en het geven van bonussen in mijn ogen nodig zou moeten zijn om je te motiveren ben ik natuurlijk niet te principieel om al de kans zich voordoet wat extra knaken te scoren. Zo gedacht zo gedaan. Als enige van ons team heb ik het gepresteerd om 3 maanden achter elkaar de hoogste bonus in de wacht te slepen. Niet alleen de geldelijke beloning smaakt zeer zoet maar ook zeker het feit dat ik binnen 6 maanden al genoeg geleerd heb om mijn klanten, managers en collega's tevreden te stellen.

Zonder al te veel arrogantie durf ik het volgende te stellen...I am Awesome : )

2 comments:

Anonymous said...

Twan ... the Man?

Tuurlijk zegt iedereen die jou goed ken :-) . Echt Twan petje af hoor zoals jij je daar in het verre Amerika hebt gesetteld en een job gevonden en dan ook nog zo gewaardeerd word door je baas.
Klasse .... veel liefs en tot gauw

Anonymous said...

Helemaal Toppie!!!
zien wij jullie nog als jullie in nederland zijn?? Of is de agenda al helemaal volgeboekt??

Dikke knuffel
monique