Wednesday, March 22, 2006

Jerry Seinfeld

Geinspireerd door mijn bezoek aan Cup-A-Joe van afgelopen week zit ik binnen 7 dagen na mijn laatste blog-entry al weer achter het toetsenbord om te verhalen over dingen die me recent zijn overkomen. Op vrijdag 10 maart togen Jill en ik na een goede maaltijd naar het Raleigh Memorial Auditorium om daar een live comedy show te genieten. Reeds maanden geleden waren we er in geslaagd om tegen forse betaling 2 plaatsbewijzen voor "The Jerry Seinfeld-show" te bemachtigen. Deze grappenmaker was jarenlang de ster in een naar hem vernoemde sitcom. Samen met een enorm grappige opwarmer/sitekick reist Jerry stad en land af om avond aan avond het massaal toegestroomde publiek met zijn kleurige blik op de hedendaagse samenleven te amuseren. Voor een ieder herkenbare taferelen werden overgoten met een gezonde dosis humor hetgeen zorgt voor een vermakelijke avond. Niet bijzonder, geen dijenkletsen maar gewoon goed en leuk.

1 comment:

Anonymous said...

Dus het was erg leuk en jullie hebben genoten nou dat was de bedoeling ook toch? Ik heb ook wat leuks in het vooruitzicht, kijk er ook al maanden naar uit (wink) maar moet nog 34 nachtjes slapen voor dat ik mijn broertje weer irl zie
Kijk er naar uit Twan en met mij nog een aantal mensen
dikke kus en groeten aan de vrouwen