Monday, January 23, 2006

996, 997 ,998, 999......1000

Geen vervelende cijferreeks om mezelf in slaap te tellen als ik op een natuurlijke wijze de slaap niet wil vatten. Ook geen telling der inwoners van een van de miniscule gehuchten in de omgeving van Raleigh. Nee niets van dat. Wat dan wel? 1000 keiharde dollars! Dollars, poen, moellah, dinero...GELD. Extra geld voor goed gedane arbeid ook wel een bonus genoemd. Werd ik in het verleden nog wel een bevoor- of benadeeld op basis van pure subjectiviteit door direct leidinggevende, hier sprak de klant. De klant heeft het mogen behagen om mij een gemiddelde klanttevredenheidsrating van 8.63 te geven hetgeen door mijn manager beloond is met eerder genoemd fortuin. Nou is het geld natuurlijk niet het allerbelangrijkste van dit voorval. Het is voor mij een bevestiging van hetgeen ik mezelf al een tijd lang probeer wijs te maken: "ik kan best wel wat" Koud zes maanden in dit land ben ik erin geslaagd om een soort van vaste baan te veroveren waarin ik ook nog eens blijk aardig uit de voeten te kunnen.
Ik kan wat!

3 comments:

Anonymous said...

Ik geloof dat jij de pilsen betaald met koninginnedag..........

Anonymous said...

Ik weet wel zeker dat hij de pilsen gaat betalen met koninginnedag.

Anonymous said...

klasse man
we zijn apetrots op je alleen al om het feit dat je in zo'n korte tijd een vaste baan heb daar in het verre Amerika. En wat je zegt de poen is lekker maar vooral waarvoor je dat hebt gekregen is echt toppie . en je sluit zin Ik kan wel wat nou dat weet ik al jaren. ow ja en als je thuis komt op de koffie zorg ik wel voor taart hoor. Want zo te zien moet je pilsen betalen en jou en friends kennende zal het er wel meer dan 1 zijn whahahah
Veel liefs je trotse zus