Sunday, January 15, 2006

Ze hebben me gevonden....

het heeft even geduurd voor corporate America me in de gaten had maar nu is het dan echt zover. Na een periode van bertrekkelijke postale rust volgen de aanbiedingen elkaar nu in hoog tempo op. Credit-cards, levensverzekeringen, leningenen en abonnementen op tijdschriften; allen dingen ze naar mijn financiele gunsten. "Spam in de brievenbus" is wellicht de beste manier om deze papieren inbreuk om mijn privacy te beschrijven. Anthonius vanderStapp, Antwan Honig, Antwan Honig-vanderstap zijn de meest voorkomende varianten op mijn naam hier in de VS. Waar ik in Nederland nog wel eens de moeite naam om afzenders van dergelijk pulp te verwittigen van het feit dat ik niet gediend was van deze zooi acht ik dit in dit land dweilen met de spreekwoordelijke kraan open. Schredden is dus de meest voor de hand liggende optie. Zo kan het gebeuren dat na het binnenkomen van de post zich dra een lijn vormt voor het gebruik van dit in Amerika massel bezeten apparaat. Jill, haar moeder en ik spurten dus dagelijks met een hand vol enveloppen naar deze moderne versie van Holle Bolle Gijs......Paper Here!

No comments: