Wednesday, December 28, 2005

Kerst in den verre...

Kerst 2005 was een memorabele voor ondergetekende. De eerste Kerstviering als resident van de VS. Ik had in het verleden al een keer X-mas in Clayton gevierd maar was een paar dagen later weer op het vliegtuig gestapt en naar huis gevlogen. Maar huis, thuis is nu hier en dat is zeker in deze tijd wel even wennen. Ondanks dat ik hier op mijn plek ben en ik blij ben hier samen met mijn betere helft een leven op te kunnen bouwen mis ik zeker in deze dagen mijn familie, vrienden en Nederland. Het zou ook gek zijn als ik het niet zou missen, 35 jaar zet je niet zo maar opzij, als ik dat al zou willen.
Gelukkig kreeg kerst een onverwachts Nederlands tintje. Een der cadeaus bleek namelijk een heuse T-fal frituurpan te zijn compleet geleverd met kroketten en bitterballen. Een en ander afgetopt met een heerlijk emmertje Lemia Flitessaus. Mijn kerst kon dus niet meer kapot. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de zakjes zoete- en zoute drop. Dit Hollands suprise pakket was door mijn betere helft samengesteld en besteld bij een Nederlandse winkel een paar staten verderop. Ver van huis toch een beetje Nederland in de keukenkast. Geweldig.
Ik wens u allen een goed jaarwisseling toe!

1 comment:

Anonymous said...

Moet ik het inpakken....? Nee meneer, we gooien het hier weg !!