Wednesday, December 21, 2005

Radiostilte

...zo nu en dan ontvang ik een mail met daarin de vraag of alles goed gaat. De reden voor die vraag is niet zelden het feit dat de frequentie waarmee ik mijn log vul ietwat veranderd is. Schreef ik in den beginne zonder al te veel moeite tweedagelijks, nu moet ik me er toe zetten om minimaal 1 keer per week iets te auteuren. Een en ander heeft te maken met het feit dat het op mijn werk vreselijk druk is en ik in tegenstelling tot wat ik bij mijn voormalige werkgever gewend was nu echt moet werken voor mij knaken. Was ik bij Fortis nog regelmatig in de weer om binnen mijn 36-urige werkweek records op het gebied van Freecell en internet gebruik te breken; nu is dat wel anders. Met weken waarin gemiddeld 50 uur gewerkt wordt blijft er niet te veel tijd over voor leukigheden op de werkvloer. Nachtdiensten van 10 a 11 uur breken me nog wel eens op en als ik dan thuiskom is het beschrijven van mijn log niet het eerste op mijn lijst. Ik hoop in het nieuwe jaar weer wat meer tijd uit te kunnen trekken!

Rest mij u allen een mooie en vreedzame kerst toe te wensen!

1 comment:

Anonymous said...

Twan alles went zelfs hard werken.
Goeie dagen gozer.
Gr Veld.