Monday, December 05, 2005

Een gedicht...

Sint heeft heel lang zitten denken
Wat hij Antwan dit jaar zou kunnen schenken
pijnzend wreef zijn hij baard en gans gezicht
deze taak viel hem alles behalve licht
wat geef je een man die alles heeft
en gelukkig in het verre amerika leeft
zuster-piet was hem voorgeweest
En zorgde met een banketstaaf voor feest
ook heerlijke letters van fijn chocola
De C en de J geen ruimte voor A
De shirtjes van AJAX zo wel fel begeerd
een mooie DVD met daarop H6 ge-eerd
Wat kan die knul nu nog meer begeren?
..........
Koffie pads van Perla en een Bamihap met pindasaus dat is het wel zo'n beetje.....rijmt niet echt maar het komt uit het hart. Naast mijn familie en vrienden en de gang naar het stadion mis ik die dingen het meest! Voor de rest gaat het geweldig! Maar voor u allen bamihappen met pindasaus gaat posten wil ik u waarschuwen dat deze lang onderweg zijn en vermoedelijk de douane niet zullen passeren. Zulks geldt echter niet voor Dark Roast koffiepads van de AH

2 comments:

Anonymous said...

Hey antwan,

hoe ik dat deed toen ik in the USA woonde was het bestellen. kijk even op deze link naar alle aanbieders van nederlandse Goodies in amerika http://www.thehollandring.com/shopsUSA.shtml
Smulse
dikke knuffel
monique

Anonymous said...

Hoi Twan

het volgende pakket is al bijna onderweg met pads en stekkers en NL sticker en ook naar de december kaas wordt druk gezocht maar komt er aan hoor
We sturen het met veel liefs
en het klopt met de letter A die kon er niet bij maar ik wist met die ajax spullen maken we hem vast blij.