Saturday, December 10, 2005

Baan opgezegd!!

Ik heb mijn baan opgezegd. Per 19 december van dit jaar zal ik niet meer in dienst zijn van CDI; het "uitzendbureau" waar ik nu voor werk. Met heel veel plezier heb ik de laatste 4 maanden via dit bedrijf bij IBM gewerkt. But it's time to move on!!
Per 19 december zal ik namelijk voor IBM gaan werken. Big Blue heeft me een mooie aanbieding gedaan en dat heb ik met beide hande aangegrepen. Mijn uurtarief gaat met bijna 40 omhoog, ik krijg een paar vrije dagen, feestdagen worden doorbetaald en het verzekeringsplan is ook niet onaantrekkelijk. Ik zou wel gek zijn het niet te doen.
Ik had het niet voor mogelijk gehouden maar bijna 5 maanden na mijn aankomst alhier heb ik iets dat wegheeft van een vaste baan! Ik ben trots op mezelf als ik zo onbescheiden mag zijn.

8 comments:

Anonymous said...

Tuurlijk mag je daar trots op zijn kanjer. Ook wij zijn apetrots op je en met mij bedoel ik natuurlijk pa en ma ed krijn en ik.
Heel veel succes bij je nieuwe baan maar dat zal wel lukken eigenlijk moeten we IBM feliciteren met het binnen halen van een topper met inzet humor en doorzettingsvermogen
heel veel liefs en ook voor de dames

Anonymous said...

Mooi Twan, gefeliciteerd en zolang je maar blijf bloggen vind ik het prima

Anonymous said...

Ook vanaf mijn zijde grootse felicitaties! Eigenlijk is alles wat ik wilde zeggen al door de anderen gezegd, dus ik ga NIET in herhaling vallen.
Heel veel succes!

Marco

Anonymous said...

Mange tillyke fra Danmark!!!!! Harstikke goed man!!!! Heel veel succes met je nieuwe loopbaan en geniet er met volle teugen van!
Liefs Cecil en de rest

Anonymous said...

Gozer GEFELICITEERD,
Zo nu je een beetje vaste grond onder je voeten heb zitten kunnen we veder gaan met het plan om president te worden of verklap ik nu wat.

Groetjes van ons allemaal
Veld.

Anonymous said...

Hoi Antwan,
Ik vind het een hele prestatie. Zoals jij daar in de States integreert kan menig buitenlander hier een voorbeeld aan nemen. Mijn komplimenten!!
Ik lees graag je avonturen.
Ga zo door.

Astrid

Anonymous said...

Van Harte met je nieuwe baan!! Mooie afsluiter voor 2005....
Veel plezier en suc6.

Tim.

Anonymous said...

Gefeliciteerd!
Veel succes
Groetjes Anouk,Rolf en Winnifred