Sunday, July 17, 2005

Wash my car….

Vrijdagochtend werd ik wakker met de oorstrelende klanken van Nederlandstalige muziek welke door mijn neef vakkundig werd afgewisseld met keiharde house en de AJAX-Marsch. Deze laatste plaat werd door DJ-Krijn aan mij opgedragen hetgeen me in het geheel niet koud liet mag ik u wel meedelen. Echter; veel tijd om Holland te missen was er niet daar ik nog immer uitermate opgewonden was door mijn verlengde mannelijkheid met vierwielaandrijving. Donderdag had ik besloten om het karretje eens flink te poetsen en in de was te zetten. Ik zou hem stofzuigen en ook de ramen aan de binnenkant zouden niet worden vergeten. Hmmmm ik lees voorgaande zin terug en realiseer me dat één woordje ben vergeten: “laten”. Laten poetsen en in de was zetten kost hier maar zo’n $ 25,- dollar en daar kan je in deze brandende hitte jezelf niet voor in het zweet gaan staan werken. Als een volleerd Amerikaan stuurde ik mijn Ford dus resoluut naar American Bells om hem aldaar door laagbetaalde, vermoedelijk niet legale werkkrachten eens goed onder handen te laten nemen. Een en ander met een geweldig glimmend en glanzend resultaat. Perfect, wat een land!!

2 comments:

Anonymous said...

Hoi Broer

Leuk dat je ook krijn vernoemt in je weglog hij was helemaal trots.
alleen had je ff zijn site erbij moeten zetten zodat de lezers van jou ook ff een kijkkie nemen bij hem.
dus bij deze doe ik dat maar ff
www.sj-krijn.tk
groetjes

Anonymous said...

Dit zinnetje "Een en ander met een geweldig glimmend en glanzend resultaat. Perfect, wat een land!!" doet me toch wel denken aan de kreten op de zaak. Over een glimmende knop. Tja zulke vrolijke kreten missen we wel een BEETJE ;-)