Sunday, July 17, 2005

TLV…..

…..staat voor Tijdelijke Literaire Vermoeidheid. Het geeft mijn gemoedstoestand van de laatste twee dagen weer. Ondanks het feit dat er hier in The Bible Belt altijd wel wat gebeurd kon ik me er niet toe zetten om een en ander op elektronisch papier te zetten. Maar de vele reacties op mijn belevenissen hier maken dat ik me obligaat voel toch zo nu en dan achter mijn toetsenbord te kruipen en te verhalen over de dingen die me hier bezig houden. Sinds ik u laatst berichtte heb ik al weer een aantal “first times” mogen ervaren. Zo heb ik donderdagavond voor het eerst in mijn leven mijn eigen auto door een Drive Thru van Wendy’s mogen sturen. Daar heb ik ook weer mogen ervaren dat de gemiddelde Amerikaan wel een beetje moet wennen aan mijn expressieve manier van uiten. De Highschool-student bij het eerste luik deinsde opzichtig terug toen ik hem om zijn nek wou vliegen vanwege mijn, door deze First Time veroorzaakte, opwinding. Hangend uit het raam van mijn nieuw verworven vehikel zat ik dus bijna klem tussen de schuiframen van dit establishment. Het kostte me wat moeite om het management van mijn goede en onschuldige bedoelingen te overtuigen maar de lokale Hermandad werd niet ingeschakeld.

No comments: