Friday, July 22, 2005

SSA....

..donderdagochtend vervoegde ik mij ten kantore van de Social Security Administration om te informeren hoe het mogelijk was dat mijn SSC nog niet in de post was gevallen. Nog maar net bekomen van het verjaarsfeest van Jill de dag ervoor, taart en ijs is een traditie waar ik al gauw aan gewend ben, stond ik ruim 40 minuten voor openingstijd voor de deur van het in noord Raleigh gelegen kantoor. Mijn eerste bezoek was namelijk verstierd door een evenlange wachttijd binnen en ik wilde de eerste in line zijn. Toch gek dat iemand 40 minuten in de brandende zon ( 30 graden om 8.30 ?!!? ) gaat staan wachten om te voorkomen dat dezelfde tijd in een ruimte met heerlijke airconditioning moet worden doorgebracht. Het gaat om het idee zal ik maar zeggen. De verzending van mijn card had vertraging opgelopen omdat de dame die mij twee weken geleden had geholpen een spelfout in mijn woonplaats had gemaakt. Maar goed, het nummer is er nu en de kaart laat nog een paar dagen op zich wachten. Eindelijk besta ik in de States en kan eindelijk belasting betalen....yahooooo

No comments: