Wednesday, February 24, 2010

Ik wordt oud!!!

Of ben ik het al? Inmiddels meer dan 40 jaar oud zijnde vergeet ik nog wel eens wat en worden dagelijkse bezigheden als traplopen, stofzuigen en afwassen een heel stuk lastiger. Zo ben ik bijvoorbeeld de laatste 2 weken helemaal vergeten mijn weblog bij te houden. Geen bericht is over het algemeen goed bericht en dat gaat in de geval zeker ten dele op.


Ten dele omdat het er spannende tijden aangebroken zijn in Nederland. Mijn vader begint na een lang een gezond leven wat gebreken te vertonen. Dat hoort bij het leven maar je hoopt altijd dat logica aan je voorbij gaat en je ouders netjes 100 worden zonder dat ze ooit wat mankeren. Tijdens een routine scan hebben doktoren een verwijding in zijn aorta geconstateerd en mijn papa is nu bezig zich fysiek en mentaal voor te bereiden op een zware operatie die zijn interne motor weer een langere levensduur zal geven. Zoals elke operatie zal ook deze niet zonder risico zijn dus het is niet overdreven om te zeggen dat het spannende tijden zijn. Afwachten maar. Het is echter gedurende tijden als deze dat ik me weer realiseer dat ik een heel eind van huis zit.


Hier in de VS gaat alles zijn gangetje en worden uren gewoon dagen en dagen gewoon weken. Mijn voorraad Perla koffiepads is aangevuld door Angelique en haar zoons. Zij reageerde op een advertentie die ik een jaar of wat geleden op Hyves had gezet. Daarin bood ik aan om tegen betaling in natura (koffie & stroopwafels) Hollandse toeristen van het vliegveld in San Francisco te vervoeren.

Verder niet te gek veel nieuws te melden.


Antwan

No comments: