Saturday, October 31, 2009

Coast to Coast....

van San Francisco naar Los Angeles en terug. Van San Francisco naar Orlando, van Orlando naar Miami en terug en nu weer naar San Francisco. Dat zijn de afstanden die Jill en ik de afgelopen 2 weken hebben overbrugd.

Los Angeles of beter Huntington Beach was een werkbestemming voor Jill en ik laat geen kans onbenut om mee te gaan en te genieten van alle luxe die Hilton hotels te bieden hebben. Ook laat ik me graag op de gevoelige plaat vastleggen met de semi-beroemdheden die Jill voor de camera heeft. De volgende link ( klik hier ) bevat wat foto's met Jenny Garth ( Kelly Taylor uit Beverly Hills 90210) en Peter Fascinelli (Twilight films)

Nu zitten we dan weer in het vliegtuig terug naar huis. Ik schrijf deze blog update terwijl we op ongeveer 10.000 meter hoogte over Nevada vliegen. De hedendaagse techniek staat tegenwoordig WIFI gebruik in vliegtuigen toe dus ik kan deze update publiceren voor de wielen van deze vliegende doodskist de grond in Oakland raken. I am impressed....are you.

No comments: