Thursday, January 24, 2008

My name on a slide.....

Ik ben persoonlijk van mening dat een ieder, uitzonderingen daargelaten, op zoek is naar erkenning van haar of zijn kunnen. Een schouderklopje van de manager, een compliment van een collega of een bedankje van weer een tevreden klant. Ondergetekende is daarop zeker geen uitzondering verliest in het streven naar ultieme klanttevredenheid nog wel eens de wensen van het management uit het oog. Maar wie dan leeft, wie dan zorgt. In mijn eigen kleine beleving denk ik dat ik het goed doe bij Oracle, daarin gesteund door mijn directe manager die me met regelmaat eerdergenoemd schouderklopje geeft. Maar nogmaals, erkenning; daar gaat het om!
 
Onderstaande tekst verscheen een week geleden tijdens een presentatie van de Chief Intelligence Officer van Oracle. Dit tijdens een "all hands" meeting voor Global IT. Deze drie-maandelijkse webconferentie is verplichte kost voor de wereldwijde IT-organisatie van 's werelds grootste software bedrijf:
 
US Technical Support Services: Network Engineering

This team was pulled in at the last minute to aid in a revenue generating activity. The team went above and beyond their normal duties to help get a difficult and time critical network installation done for a new Oracle Retail product that had to debut at Oracle OpenWorld. The team persisted through technical difficulties, and was able to establish connectivity to ensure that the Oracle OpenWorld event happened seamlessly.

GIT Rewards & Recognition

Team Brilliance Winners: Antwan Van Der Stap, Erwin Fajardo, Derek Bray  and Peter MacRae

Daar het leven binnen Oracle draait om netwerken en naamsbekendheid denk ik dat de eerste stappen in de goede richting zijn gezet. Ik ben me er terdege van bewust dat oud collega's van de bank in die vervallen havenstad aan de Maas grote moeite zullen hebben om dit te geloven maar ik werk hard en dat wordt onderkend.

Groet 

 

1 comment:

Anonymous said...

Dat heb ik altijd al gezien hard werken en veel ön"gein op zijn tijd.
Groet een van je oud MeesSD medewerkers