Sunday, September 09, 2007

Terug naar North Carolina....

eeehhh ik dacht het niet. Maar het is natuurlijk altijd goed om te weten dat je bij je vorige managers een goede indruk hebt achtergelaten. Zo goed zelfs dat me van de week een baan werd aangeboden bij IBM. De manager aldaar wilde eerst mij polsen voor de baan "public" ging. Ik moest dan wel terug naar NC verhuizen. Het idee!? Een paradijs en een goede baan achterlaten om weer naar de Bible Belt te verhuizen? Dacht het niet.
Maar het is egostrelend, dat wel.

3 comments:

Anonymous said...

Je mag wel uitkijken, strax belt Fortis ook nog...........

Grrrrrrrrrreetz, Paul.

Anonymous said...

van mij mogen ze, hij is altijd welkom :)

Anonymous said...

Grinnik,

Met geen 20.000 paarden terug naar Fortis denk ik zo... Hoewel, Abn Amro is aldaar wel wat bekender...

Ben je daar al ons stiefkind tegen gekomen?

Greetz,
Ginny