Sunday, July 01, 2007

Hollands Best


Afgelopen week mocht ik twee dagen op cursus in de buurt van San Jose. Op kosten van de zaak kennis op doen is nooit verkeerd, zeker niet als je vervolgens de nacht door mag brengen in een Hampton Inn hotel. Deze wat overprijsde bed en breakfast herbergen zijn onderdeel van de grote Hilton familie dus comfort en hygiene zijn verzekerd. De tv was waardeloos maar je kan niet alles hebben. Daar ik van Oracle de enige was die een hotelovernachting prevaleerde over een gevecht met heen en weer verkeer was het voor de organisatoren makkelijk daar zij maar een persoon hoefde te entertainen. Ik ben nogal makkelijk; free food en beer .... ik stel niet te veel eisen. Heerlijk op kosten van Array Networks mexicaans zitten kouwen en dat met de nodige pilsen weg weten te spoelen. Prima!
Daar de tweede dag pas rond tienen zijn aanvang kende had ik op voorhand mooi tijd om een bezoek te brengen aan Hollands Best. Door een van de mensen bij Array op deze Nederlands Bakker in San Jose geattendeerd maakte ik in de ochtend razendsnel dat ik op Bascom Avenue kwam. Een Nederlands paradijs in Silicon Valley, wat een genot. Een niet geringe collectie van kaas, drop, bakmiddelen en indonesisch ingredienten maakte mijn hart sneller kloppen en creerde dik schuim op mijn lippen. Hollands Best heeft alles en wat het niet heeft kan worden besteld. Uitbater Klaas staat met regelmaat in de keuken bitterballen en kroketten te draaien die vervolgens gretig aftrek vinden binnen de Nederlandse gemeenschap alhier. Het behoeft natuurlijk geen betoog dat Klaas mijn rotkop met regelmaat boven zijn toonbank zal zien uitsteken. Super-Zaak!
Oh....ik heb ook nog het een en ander opgestoken tijdens mijn cursus en ben nu gecertificeerd Array SSL Engineer. Altijd leuk om je CV wat op te vullen.
Gegroet

1 comment:

Anonymous said...

Hoi broer

Ik lees net je stukkie voor en Ed vraagt of dat winkeltje of San Jose vlak bij je is dan?
Hoe is het met de pindasaus van Verstegen is ie al op?? Ik ben vandaag met Krijn naar Walibi geweest en ja hoor ik kon weer in de Goliath... ow wat heb ik genoten zeg. Toen we naar buiten liepen liepen we achter Hannes dappere strijder uit Mokum (ken je hem) Nou ik spreek je snel weer
veel liefs en een dikke kus vanuit een zonnig Nunspeet