Saturday, April 07, 2007

Baan opgezegd....

Was al weer een tijd geleden maar van de week heb ik het weer geflikt. Ik heb mijn baan opgezegd. Over 2 weken zijn IBM en North Carolina voorlopig verleden tijd. We gaan naar het westen. De paden op de lanen in.

We zijn onderhand druk aan het inpakken om volgend weekend de biezen te pakken en naar Californie te verhuizen. De contractaanbieding van Oracle is inmiddels binnen en er is dus niet dat ons nog hier houdt. Bijna alle spullen zijn gepakt en de verhuiswagen komt vrijdag, zaterdag of zondag. Het plan is om binnen 5 dagen de 4500 kilometer af te leggen om zodoende op donderdag de 19e in The Bay Area aan te komen. Zo heb ik nog mooi bijna een week om dingen te regelen (spullen uitpakken, motor kopen, rijbewijs regelen) voor ik op het vliegtuig stap om een paar dagen naar Nederland te komen.

U hoort nog van me

1 comment:

Anonymous said...

Ken niet w8en om je weer eens in levende lijve te zien.....:-)
Grrrrrrrrrreetz, Pielus.