Sunday, January 28, 2007

In training....

Sinds twee weken ben ik weer in training. Neeee niet in de sportschool, daar ben ik sinds een week weer te vinden. Nee deze jongen (bijna 37) is in training om in het weekend voor koniginnedag en op deze feestdag zelf het tempo pilsdrinken van zijn getrainde maten bij te kunnen houden zonder al om 23.00 ter bed te gaan.

Jazeker; hij komt weer naar Nederland. Het blonde gevaar zal in volle glorie te aanschouwen zijn van 27-4 tot en met 2 mei. Niet te lang maar net krachtig genoeg. Jammer genoeg laten omstandigheden het niet toe dat ik en mijn betere helft samen de trip naar Nederland maken dus ik kom deze keer alleen. Volgende keer beter.

5 comments:

Anonymous said...

he Lieve Broer

IK ben de dagen al aan het aftellen hoor . Want je weet het ik mis je heel erg maar ben reuze blij dat jullie gelukkig zijn.
Dat doet ons heel goed.
Nog 87 nachtjes aan het slapen

heel veel liefs en een dikke kus en natuurlijk de groeten aan de dames

Anonymous said...

Zuipen is toch net als zwemmen, je verleert het nooooit...........
We moeten alleen geen sterke drank er in gooien bij je maar pilsen houdt jij altijd wel binnen ! :-)

Anonymous said...

Hoi Twan,

Leuk dat je komt, we zien je vast met koninginnedag!

Groeten,
Joost en Judith

Anonymous said...

Da's goed nieuws!! Ik had het al van Piel gehoord. Doe je dit jaar weer mee met het traditionele rondje Ruif, straatje waar ik even niet op kan komen (die met die biertent), kermis, plaspauze in een kroeg waar het zelfs met koninginnedag niet druk is en Tango?? En onderweg natuurlijk de nodige versnaperingen scorend?? Lijkt me gezellie!
Doeiiiii, Mona

Anonymous said...

Ik zie je graag weer verschijnen Anton en ik heb geen enkele twijfel aan je bovennatuurlijke aanleg ons tempo weer bij te houden en te overtreffen ... ;-) Groetjes Rolf