Monday, January 01, 2007

Happy New-Year.....

Het blijft toch een vreemde gewaarwoording; om 18.00 uur plaatselijke tijd je ouders bellen om ze nieuwjaar te wensen. Toen ik gisteren mijn pa sprak moest hij haast schreeuwen om over de vuurwerkknallen heen te komen en dat terwijl bij mij het uur 0 nog een uur of 6 weg was. Heel vreemd.

Toen ik gisteravond voor de tv mijn koudgezette Grolschen weg zat te slikken, gebeurde het onvermijdelijke; ik overdacht het jaar. Een mooi jaar met diepte- en hoogtepunten. Zo was ik onder anderen jaar getrouwd met mijn veel betere helft, was ik in staat om naar Nederland terug te keren, ben ik met spoed opgenomen in een ziekenhuis en hoorde ik van het overlijden van bekenden. Door het verblijf in het ziekenhuis werd weer eens duidelijk hoever ik van mijn voormalige thuis verwijderd ben en hoe machteloos je je kan voelen als gescheiden bent door een muur van water. Ook werd me duidelijk dat er in Nederland nog wel eens aan me wordt gedacht; hetgeen me goed doet.

Al met al een bewogen edoch mooi jaar waarin de gezondheid wel wat te wensen overliet maar alles uiteindelijk onder controle bleek. Ik hoop en wens voor iedereen dat 2007 brengt wat iedereen zichzelf wenst; Gezond, gelukkig en liefdevol!
Antwan

2 comments:

Anonymous said...

Hoi gozer,

Het aller allerbeste voor 2007, maar eh grolsch....????

Groetjes Veld.

Anonymous said...

Hoi Twan & Jill,

Het ga je goed in 2007! En laten we er maar vanuit gaan dat dit een beter jaar wordt dan 2006.

Groetjes

Brenda (& Peter)