Sunday, September 24, 2006

Radiostilte....

Er is geen nieuws hier. Helemaal niets. Het wordt maandag, dan weer vrijdag en dan weer maandag. Gewoon werken en leven, geen probleem. Over terroristen in London hoor je niets, Bin laden leeft nog en met ecoli besmette spinazie wordt gewoon uit de schappen gehaald en het bedrijf dat de spinazie op de markt bracht wordt ongetwijfeld aangeklaagd en tot belachelijke schadevergoedingen veroordeeld, Niets nieuws en niets bijzonders. Met andere woorden het gaat goed, het leven gaat zijn gang.

Enige nieuwtje is dat de benzineprijzen omlaag gaan en voorlopig blijft gaan. Geen schokkend nieuws (oorlog en orkanen) doet hier de benzineprijzen dalen.

Met andere woorden; geen nieuws is goed nieuws : )

3 comments:

Anonymous said...

Hoi Antwan,

Ook hier in het Hollandsche niets bijzonders te melden hoor.
Vanzelfsprekend dalen ook hier de benzine prijzen en leven we met de dag.
Hoewel ik nu in Woerden werkzaam ben is het ook voor mij een weekje van maandag tot vrijdag waarna ik twee dagen m'n andere huisgenoten moet vermaken.

Daarna begint ook voor mij de hele ridel weer opnieuw, ook niet bijzonders te melden dus.

Groetjes, Tim van Toledo

Anonymous said...

Hoi Twan

Hier ook niet bijzonders alleen dat ik mijn broer in de Ajax live zag staan dat vonden wij wel heel bijzonder. we zijn zaterdag bij pa en ma geweest en hebben ajax live meegenomen weer hun ook erg blij mee waren . Nou broer dat was het dan heeeeeel veeeeel liefs en een dikke kus van mij en van de mannen een high Five

Anonymous said...

Hoi
Hier in Denemarken willen de prijzen van de benzine niet zakken, vehogen zelfs een beetje en ook hier gaat alles zijn gangetje. Wij zijn druk bezig met huisjes kijken dat is dan wel een beweging in het dagelijkse leven.

Liefs Cecil en de rest