Monday, July 03, 2006

Een jaar...

...geleden, het is al weer een jaar geleden dat ik voet zette op Amerikaanse bodem. 365 dagen vol nieuwe en oude ervaringen. Een jaar waarin ik 2 verschillende werkgevers had, mijn ogen heb laten laseren, mijn eerste trip als toerist naar Nederland heb gemaakt, het contact met sommige van mijn vrienden zag verwateren, de band met anderen zag versterken. Ik was in San Francisco, Miami, Orlando en Delft. Haalde bonussen binnen op mijn werk en mistte nog geen dag werk als gevolg van ziekte. Het was me het jaartje wel.

Als ik terugdenk aan een jaar geleden toen ik me nog zorgen maakte over of ik al dan niet een baan zou vinden, een ziektekostenverzekering zou kunnen betalen en hoe ik mijn familie en vrienden zou missen kan ik niet anders danvaststellen dan dat het me 100% is meegevallen. Tuurlijk mis ik Nederland en iedereen die me lief is maar de telefoon, e-mail, MSN en Skype maken contact makkelijk. Ik mis het voetbal, maar kan het redelijk volgen via het internet. Ik mis de Ruif, maar Sidelines is ook gezellig. Ik mis het allemaal maar het is goed hier. Het leven is goed en ik ben nog steeds blij hier te zijn.

Terwijl ik dit schrijf is mijn schoonmoeder ijs aan het halen om mijn 1-jarig jubileum te vieren. As I said before " Life is good "

2 comments:

Anonymous said...

Gefeliciteerd met je 1st amerikaandag! Ook een happy 4th of july.(like americans say)

Een dikke knuffel
monique

Anonymous said...

Hoi Twan
Ja ook die datum staat in mijn geheugen hoe we huilend afscheid namen van je en ik kan nog steeds wel janken want ik mis je heel erg. Je ziet me niet zo vaak online maar dat komt door de gezondheidsklachten maar vergeten doe ik je echt niet hoor Kanjer
dikke kus en knuf vanuit zonnige Veluwe