Thursday, April 20, 2006

Bijna...

..is het zover. Een soort kinderlijke zenuwachtigheid maakt zich langzaam maar zeker meester van ondergetekende. Over een week zal onze reis naar Nederland reeds een uur oud zijn en scheiden circa 11 uren verkrampt doorgebracht in een veel klein vliegtuig met veel te veel stoelen mij van een weerzien met Holland. Na een afwezigheid van bijna 10 maanden zal het allemaal wat vreemd overkomen. Het "welcome to Amsterdam" zal aanvoelen als een thuiskomst terwijl het een vakantie betreft. Een vakantie, een weerzien met familie en vrienden. Dit bezoek stelt me in staat een afspraak, met mijzelf gemaakt bij mijn vertrek in juli vorig jaar, na te komen. Terwijl het rubber van de vliegtuigwielen het laatste contact met Nederlandse bodem vormde beloofde ik mezelf dat ik binnen 12 maanden terug zou zijn voor een bezoek. Zowaar geen belofte licht gemaakt omdat op dat punt alles in de nabije toekomst, die nu reeds geschiedenis blijkt, onzeker was. Zonder baan op zak of direct uitzicht daarop zou het natuurlijk zomaar kunnen dat het financiel onmogelijk zou zijn om de reis naar Nederland te kunnen betalen. Gelukkig bleek niets minder waar en bleken we in staat om binnen dat jaar een en ander redelijk op de rails te krijgen en afdoende zekerheden op te bouwen om zonder zorgen naar Nederland af te reizen! Ik kan niet wachten. "Weeeeeeeee gaan naar Nederland, we gaan naar Nederland, we gaan naar Nederland, we gaan naar Nederland!!!"

2 comments:

Anonymous said...

Hoi lieve twan

Wij kunnen ook niet wachten hoor we kijken met zijn allen er naar uit om je weer in het echhie te zien ipv foto. Zoals beloofd maken we er een gezellige zondagmiddag van . Veel liefs en tot heel snel dikke kus en knuf vanuit Nunspeet

Anonymous said...

Ik zit nu zelf de laatste berichtjes door te lezen en merk dat mijn berichtjes wel erg eentonig worden . Maar ja ik ken er ook niks aan doen dat ik je mis. Weet ook dat jij het niet erg vind dat we zo naar je komst uitkijken.