Thursday, January 05, 2006

Goede voornemens..

denk niet dat het verhuizen naar de VS me ontslaat van het nemen van mijn jaarlijkse verantwoordelijkheden. Ook dit jaar zal ik vol goede moed proberen af te vallen, meer van mijn vrouw te houden en eindelijk eens een online studie volbrengen. Aan deze kant van de Atlantic heten goede voornemens New Years Resolutions; een term die ik voorheen alleen kende van VN. Waren het niet verschillende resoluties die ellende in de wereld veroorzaakte om andere ellende te bestrijden. Zwaaiend met resolutie nummer X bevrijden hedendaagse kruisvaarders land na land van dictaturen en andere non-democratische bewinden.
Maar goed ik dwaal af....ik heb de dus een aantal goede voornemens waaronder het verliezen van gewicht om mijn pre-Amerikaanse figuur weer terug te krijgen. De afgelopen maanden zijn wat druk geweest en dan schiet het sporten er links en rechts wel eens bij in. Dat in combinatie met zittend werk en al het goede dat de Amerikaanse keuken te bieden heeft maakt dat gewichtsafname een noodzakelijk voornemen is. Ik eet dus wat minder en sport wat meer.

Een ander goed voornemen is het bezoeken van mijn vaderland omstreeks 30 april van dit jaar. Ik heb het gevoel dat dat overigens een meer realistisch doel is dan slank te worden, maar dat terzijde. Het is nu meer dan 6 maanden geleden dat ik Nederland verliet en ik mis het! Ik kan dan ook niet wachten om weer voet op Hollandse bodem te zetten. Mijn ouders en familie te zien en het glas te heffen met vrienden en oude bekenden. Nog maar zo'n nachtjes slapen...eeehh werken.

2 comments:

Anonymous said...

Lijkt me lachen als je 29 april hier bent, die doos is op zondag jarig dus vieren we het zaterdags !
FF ruiven of tango-en ofzo.....
Ik ben dan zekersss van den partijen, Greetz, Pieluska (da`s Pools voor luier)

Anonymous said...

he Twan

Ik ben de dagen al aan het tellen hihih het zijn er ong. 112 ( geen noodgeval)dat wij je ook weer ff in onze armen kunnen sluiten
en je in levende lijve mogen aanschouwen. je voornemen om te lijnen snap ik , maar om meer van je vrouw te houden niet het kan toch niet meer dan datje nu al van haar houd. (wink) . groeten aan Jill
Veel liefs van je zus
natuurlijk ook groetjes aan Ed Krijn en pa en ma
Echt we missen je allemaal maar zijn blij dat jullie gelukkig zijn .