Sunday, October 30, 2005

Florida

schreef ik u recent van 10 kilometer hoogte, vandaag kijk ik als ware ik Hemmingway, uit over een rustiek meer vanuit onze hotelkamer in Saratoga Springs resort. Het meer is dan wel kunstmatig en de neon-reclame van Down-town Disney doet in geen vorm denken aan Hemmingways muze maar ik kan u verzekeren dat er rottere plekken zijn om eind oktober te vertoeven. Na een uur te hebben doorgebracht in een vliegtuig dat nog het meeste weghad van een midi-bus met vleugels zijn we weer terug in Lake Buena Vista, home of Walt Disney World. Deze, uit het brein van good old Walt ontsprongen, sprookjeswereld zal de komende dagen het decor zijn van onze Halloween-viering. Jill en ik komen hier graag omdat we elkaar nog geen 6 maanden geleden voor de tweede keer het Ja-woord hebben gegeven in een van de vele hotels die Disney World rijk is. We vinden het heerlijk om dagenlang de parken te bezoeken en ons te vermaken met al het moois dat Disney te bieden heeft.
Halloween is hier in WDW Big Business; al een maand lang worden er met enige regelmaat feesten gegeven waar iedereen zich opdoft en met plastic zakken Magic Kingdom afstruint om snoep op te halen. Trick or Treat! Maar al deze feesten zijn louter een opzwepend voorspel richting de apotheose die maandag plaatsvindt. En u raadt nimmer wie daar acte de presence zal geven......

1 comment:

Anonymous said...

I love your blog!!!.

Ook al is je blog al enkele jaren oud..Ik heb hem vanmorgen(juli 2013) pas ontdekt en ik kan er geen genoeg van krijgen!!!
Mijn vriend en ik hebben altijd naar usa willen verhuizen maar zagen nooit mogelijkheden om dat samen te doen.
Nu DOMA gevallen is zijn onze kansen ZOOOO veel groter geworden!!!.
Binnen nu en 5 jaar willen we de overstap maken.
Mijn partner heeft hele goeie diploma's op ICT gebied en is al meer dan 15 jaar bezig met Oracle(jouw vast bekend)..De kansen dat hij een greencard kan krijgen bij een groot usa bedrijf is dus hoog...

Ik kan niet wachten!!!Jaarlijks gaan we op vakantie naar usa maar nu moeten we 1 jaartje overslaan omdat ik geen werk meer heb(klote crisis).

Jouw blog lezen is daarom zeer welkom en erg leuk om te lezen.

THANKS!!!!
Gr EDWIN