Sunday, August 14, 2005

Update..

....de gebeurtenissen volgen zich in ras tempo op. Waar ik een week geleden nog zo werkloos als Koos was ben ik nu in het bezit van dubbele employement. Vanaf aankomende week treedt ik namelijk toe tot de wijze IT-heren der Verenigde Staten van Amerika. Mijn overdonderende charme, hoge kennisniveau en perfecte referenties hebben CDI-corp er toe doen besluiten mij in te huren en als per uur betaalde lijfeigene door te verhuren aan IBM....je weet van die Stekker! De toekomst lacht me wijdmonds toe poog ik te denken op dit moment. Wie had gedacht dat ik binnen 6 weken een baan zou vinden in de mij zo dierbare technologiesector...ikke dus! hahahha
Ik groet u allen

2 comments:

Anonymous said...

Gefeliciteerd! de IT-wereld zal nooit meer hetzelfde zijn en de koers van IBM zal sterk stijgen, ik ga aandelen kopen :-)

Anonymous said...

Gefeliciteerd en tuurlijk zijn we trots op je......
veel liefs en veel succes bij IBM
baai Knuf vanuit een zonnig Nunspeet