Saturday, August 06, 2005

McCafe

...is niet de naam van de zoveelste nieuwe creatie uit de geniale breinen van de meesterkoks van het onder de gouden M bekende concern. Geen sappige burger met een heerlijke plak kaas, sasppige sla en koffiesaus...geloof me zelfs hier mixen ze geen vlees met koffie, denk ik. Nee McCafe is een recent ingevoerd concept van de almachtige Mac dat wegheeft van Starbucks en ander coffeegiganten hier in de VS. To-go-Coffee is hier BIG en dus wil McDonalds een piece of the action. McCafe is niet alleen gezellig, leuk en lekker....McCafe is ook de eerste werkgever van ondergetekende in de VS. Na een tijdlang gezocht te hebben naar passend werk ben ik terecht gekomen in het minder tot de verbeelding sprekende segment van de maatschappij...de FastFoodketens. Zonder het werk of de mensen die het doen te kleineren kan ik u mededelen dat het weinig uitdagend en spannend is maar dat het me van de straat houdt en me een vorm van inkomen biedt. Al met al geen droombaan maar ik heb continue geroepen dat als ik niet dra een baan zou vinden ik " hamburgers zou gaan flippen " bij Mac of BK. Dat in ogenschouw nemend is schenken van koffie niet verkeerd en zal ik met volle overgave beginnen aan wat een lange en glansrijke carriere in de VS lijkt te worden. Ik groet u allen

2 comments:

Anonymous said...

hoi Broer
Maakt niet uit Mac of wat anders je ben een kanjer dat je werk hebt gevonden. ik heb het hier tegen iedereen gezegd dat mijn broer wel werk zou vinden ook al was het bij de Mac whahahahahh
Veel succes en veel liefs

Anonymous said...

Oooow wel cool bij de ECHTE mac!
ben trots op je!
x
Ju