Wednesday, July 13, 2005

“We are selling….”

…was het niet uitgesproken antwoord bij New Horizons gisterochtend. Een stapel vol brochures en formulieren werd langzaam maar zeer zeker mijn kant uitgeschoven. Toegegeven; deze dame, luisterend naar de tot de verbeelding sprekende naam Deirdre, had een opleidingsplan voor me had bedacht waar ik op voorhand zelf ook op uitgekomen was, maar de daar aan verbonden kosten ( $ 12,000.- ) waren me net iets te gortig. “We do student loans, You know?!” was haar te verwachten reactie toen ik haar keurig doch zeer gedecideerd meedeelde dat ik het een prima plan vond maar dat het iets was wat ik me op dit moment nog niet zou kunnen veroorloven. Het zou me in de avonduren dermate veel tijd gaan kosten dat er nooit en te nimmer tijd zou zijn om te werken of andere dingen te doen. Mijn educatie op het gebied van de IT wordt dus voorlopig even op een zijspoor gezet. Het plan is nu om te werken en dezelfde papieren te behalen, zij het in een wat minder straf tempo dan miss Harrison voor ogen had.

ps. lieve lezers, ik heb geen idee hoeveel mensen dit lezen. Ik zou het daarom zeer op prijs stellen als je een klein commentaar achterlaat door op "Comments" te klikken. Mijn dank grenst aan spreekwoordelijke hondsdolheid.

No comments: