Sunday, June 26, 2005

Slijtageslag.....

In een opperste poging om voor ik vertrek allen te zien die mij na aan het hart liggen heb ik de afgelopen week een week gehad vol eten, drinken en oude herinneringen. Een dagenlange orgie van drank en prima voedsel maakt dat ik me vandaag enigzins gammel voel. Een soort uitgestelde kater maakte zich vanmorgen van me meester. Het gevoel door een truck te zijn overreden gecombineerd met een betonnen hoofd zal van deze dag wel weer een weinig-productieve worden. Normaal zou dit een dag zijn waarop een kordate beslissing, betreffende het nooit meer drinken en zeker niet de aankomede week, op zijn plaats zou zijn. Het is me echter niet gegeven om het rustig aan te doen daar ook de aankomende week in het teken zal staan van afscheid nemen en herinneringen ophalen. Gelukkig heb ik tot woensdag betrekkelijke rust ingelast. Het bezoeken van vrienden op maandag en een potje voetbal in het park zijn namelijk niet de dingen die je slopen....

No comments: