Saturday, December 19, 2009

www.mickysays.com


in de afgelopen jaren heb ik getracht om (2)wekelijks verslag te doen van alles wat ik hier meemaak en wat me boeiend genoeg lijkt om wereldkundig te maken. Zo schrijf ik over mijn werk, privé-leven en alles wat daar mee te maken heeft. Zo nu en dan maak ik een uitstap om mijn mening te ventileren over dingen die in dit land gebeuren en door de buitenwacht als “weird” beschouwd kunnen worden. Ik doe dit alles op een zeker amateuristisch niveau hetgeen me een paar duizenden “hits” per jaar oplevert wat me vervolgens weer motiveert om het vol te houden.


Recent ben ik echter een medelander tegen het lijf gelopen die het bloggen over het leven in de VS op een heel ander niveau beoefent. Haar blog is te vinden op www.mickysays.com en het wijdt uit over alledaagse zaken in de US of A en de manier waarop ze het als Hollandse ervaart.
Het is zowel oog-openen als onderhoudend om te lezen hoe ze een het Amerikaanse leven onder de spreekwoordelijke loep neemt.


Afgelopen donderdag waren Jill en ik te gast in de SupperClub om de officiële launch van Mickey's site te vieren. De SupperClub is een restaurant waar het diner over het algemeen liggend wordt genoten en
(excentrieke) optredens de gasten vermaken. De spijzen worden geserveerd door dames in lichtekooi outfits en kerels op hoge hakken. Een groot blauw konijn maakt dit rariteitenkabinet compleet en het dunkt me dat je redelijk openminded moet zijn om hier een goede avond te hebben. Ik kijk niet zo nauw, mijn ogen uit en had, mede door het feit dat mijn wederhelft het goed naar de zin had, een prima avond.


Klik hier voor wat foto's van de avond.


Gegroet.

No comments: