Tuesday, July 28, 2009

Koffiepads en stroopwafels....

zijn weer in overvloed aanwezig. Een golf van Nederlanders bracht de afgelopen weken naast gezelligheid ook een grote hoeveelheid aan Nederlandse producten met zich mee. Koffiepads van Appie Hein, stroopwafels, kokoskransen en zoet-zachte drop sieren de voorraadkast op.

Net op tijd overigens omdat ik aan mijn laatste zak koffiepads bezig was en het voetbalseizoen op het punt van beginnen staat. Een van mijn tikken is namelijk het op zondag erg vroeg opstaan om gewapend met een bakkie Perla “Langs de lijn” te luisteren of via ESPN360.com voetbalwedstrijden te kijken. Noem me gek maar ik voel me dan als een vis in het spreekwoordelijke water.

Het was geweldig om in mijn eigen habitat een pils te drinken met oude vrienden die ik al lange tijd niet meer gezien had. Oud-Hollands ouwehoeren onder het genot van een kouwe klets is nog immer een van mijn meest geliefde bezigheden en mijn bezoekende vrinden hebben geen idee hoe zeer ze me een plezier hebben gedaan door me weer te laten ervaren wat voor hen zo gewoon is. Ik ben happy en blij in de States maar er zijn dingen die ik mis....

Dus bij deze; Bert, Walter & Marleen / André & Alexandra & the kids, Renate, Geer en Rob enorm bedankt voor de geweldige tijden die ik met jullie heb mogen doorbrengen. Het waren soms uurtjes hier en daar maar het deed me enorm goed!! En natuurlijk bedankt voor alle lekkernijen...weet dat ze gewaardeerdt worden in het holst van de nacht Amerikaanse tijd dan.

Gegroet

Ps....een geweldig “dank je wel” natuurlijk naar mijn lieve ouders die Bert opzadelden met bijna 9 kilo aan extra bagage in de vorm van koffie, drop en koek!

1 comment:

Anonymous said...

Oja, ik wist ff niet dat vakantiegangers eten mee mochten nemen in hun bagage. Had ik dat geweten had ik mijn ma wel met wat op kunnen zadelen, hihi!!!!!!!!