Saturday, August 25, 2007

Wii

Ik hou het niet meer. Al weken zoek ik koortsachtig op het internet naar een Nintendo Wii. Niet te krijgen in deze omgeving. Waar de Xbox360 en PS3 aan de straatstenen niet kwijt te krijgen is, is de console van Nintendo niet aan te slepen hier in de VS. Het is niet zozeer dat ik een Wii wil; ik heb er gewoon een nodig.
Een van mijn favoriete bezigheden het spelen van tennis in mijn adamskostuum en de wat preutse aard van mijn Amerikaanse buren sluit het beoefenen van de deze sport op de parkeerplaats uit. Ik heb een paar keer op het punt gestaan het uit te proberen maar elke keer als ik gewapend met mijn racket en ballen nakend de deur uit wil stappen om me uit te leven op de buitenmuur van een mijner buren weer Jill me te overtuigen van het feit dat het waarschijnlijk geen goed idee is. Dit mede gevoedt door het gegeven openbaar naakt lopen je hier een ritje naar op de met plastic omhulde achterbank van een politieauto kan en zal opleveren.
Zie daar de reden van mijn queste naar de Wii. Ik moet en zal hem bezitten!

No comments: