Saturday, May 20, 2006

Mijn eerste..

......schreef ik u gisteren triomfantelijk over mijn Amerikaanse rijbewijs, vergat ik er helemaal bij te vermelden dat de foto op dat kostbare kleinood de eerste officiele foto was waar op ik geen bril meer draag. Voor diegenen die het niet wisten of die het ontgaan is: Ik ben sinds 20 maart van dit jaar brilloos. Ik heb tegen fikse vergoeding een oogaarts "Star Wars" laten spelen in mijn ogen en ga sinds die dag zonder bril door het leven. Wat een heerlijke gewaarwoording om in de ochtend niet meer op zoek te gaan naar mijn race-fiets, geen gedoe meer in het zwembad en een strakker uiterlijk (vindt ikzelf). Na bijna twee maanden is mijn zicht 90% van wat het moet zijn en dokter Dean houdt vol dat mijn zicht perfect wordt. Maar ik ben nu al blij en tevreden.

1 comment:

Anonymous said...

Waar het hier bijna niemand was opgevallen liet ik de foto`s van de koninginnedag aan Gwen zien, deze zei doodleuk dat je geen bril meer ophad, hoevaak heeft ze jou nou gezien ?