Friday, October 21, 2005

Collumn?

Bij tijd en wijle wordt in reacties op mijn schrijven aangehaald dat ik iets met mijn verhalen moet doen. Dat ik ze bereikbaar moet maken voor een breder publiek. Ik zou wekelijks een halve pagina kunnen vullen met verhalen over hoe het me hier gaat en wat ik mee- en doormaak. Het streelt mijn, toch al niet kleine, ego natuurlijk enorm dat men me talenten op het semi-literaire vlak toedicht maar ik kan me haast niet voorstellen dat de buitenwereld zit te wachten op de belevenissen van zomaar een Hollander in de States. Ik vindt mezelf boeiend genoeg om te schrijven over het wel en wee van mij maar ik kan me niet voorstellen dat als ik mezelf niet zou kennen ik geintresseerd zou zijn in het hoe het met mij gaat. Echter; hoewel ik er van overtuigd ben dat het niet voor breedpublieke publicatie geschikt is ben ik toch benieuwd of mijn logs ook gelezen worden door spreekwoordelijke onbekenden. Ik moedig daarom iedereen die met enige regelmaat mijn onzin tot zich neemt mij dit te laten weten door een reactie te geven of mij te mailen op antwanvanderstap@hotmail.com. Uiteraard staat het ook alle uitgevers, journalisten en andere media-medewerkers vrij om mij te contacten.

5 comments:

Anonymous said...

whahahah nou je moest eens weten hoe er hier voor je gezocht word. En het zou leuk zijn als ook onbekende hier reageren toch?
Nou Krijn heeft zo een voetbaltoernooi dus ik ga er weer vandoor broertje . Veel liefs

Anonymous said...

Hey!! Leuk dat ik hier als 2e mag reageren! Nou zoals ik al eerder heb gezegd en ook ooit een gekruisde Amerikaan/Nederlander heb horen zeggen: "Vooral zo doorgaan!!!"
Iedere dag check ik even of er nog nieuwe belevenissen op je site staan. Maar als ik nog even een klein puntje van kritiek mag geven... is er de mogelijkheid om andere achtergrond/lettertype te vinden? Dit leest soms best lastig.
Verder ben en blijf ik enthousiast!!

Ciao!
Greetz Marco

Anonymous said...

Nou Antwan .. zoals eerder gezegd, dat kon best eens een succes worden! Zeker als je actuele gebeurtenissen in de states gaat "becommentarieren"!

Ik lees dat alles nog steeds goed gaat, we zijn allemaal trots op jullie!

Ik ben het overigens met een andere reactie eens .. die achtergrond/tekstleur laat nog wel een kwartiertje groene strepen op je netvlies achter!

Hou vol!
Hans van Agen

Anonymous said...

natuurlijk lees ik over Twan in cowboyland.
Inderdaad vooral zo doorgaan.

Mzzl Kees

Anonymous said...

Twan ga lekker verder.Hopelijk wordt je ondekt, want je hebt talent.