Monday, September 19, 2005

Put-put

als Nederlander in het buitenland heb ik al meer gekke dingen gedaan. Zo heb ik rauwe oesters geslurpt, slangen aangeraakt en meedere foute drankspelletjes gespeeld. Nog nooit had ik me in het buitenland echter aan midget-golf gewaagd. Na weken van dreigen te gaan is het er afgelopen zaterdag dan toch van gekomen. Gewapend met een coupon en credit-card togen mijn liefste en ik naar Adventure Landing om een potje galven. Om politiek-correcte redenen wordt het edele mini-golf hier echter Put-Put genoemd. Adventure Landing is een put-put- annex kart annex laserquestbaan ten noorden van Raleigh, hetgeen een stief kwartuurtje rijden is. Om de kosten hoef je het niet te laten; 6 dollar per persoon voor een heuse 18-holes baan. Variatie ontbreekt maar het plezier was er op de diverse tees en greens niet minder om. Als kleine kinderen vermaakten Jill en ik ons met het lachen om elkaars missers en de enige hol-in-one van yours truely. Mezelf voornemend mijn eega niet met opzet te laten winnen knikkerde ik er lustig op los met een glorierijke overwinning tot gevolg. Galven is fun. Wordt zeker herhaald.

1 comment:

Anonymous said...

Laat Hans het maar niet horen van dat golfen, dan pakt hij gelijk zijn golfclubs weer. Danmark is een echt golfland maar minigolf nog niet gezien. Misschien leuk voor Pim en Floor