Wednesday, July 06, 2005

Toch maar niet....

...ingegaan op de uitnodiging van Candace Keith voor een tweede gesprek. De vooruitzichten waren goed...te goed...sterker nog te goed om waar te zijn. Binnen een maand of vier zou ik uitgroeien van verkoper via docent verkoper naar Manager. Pff wat een verleiding. Dus toch maar niet. Lijkt een beetje te veel op een pyramidespel.
De dagen worden voor het overige doorgebracht met het inrichten van mijn nieuwe leven en het zoeken naar werk en een auto. Zoals wellicht bekend ben je zonder de Heilige Koe in dit land reddeloos verloren daar bijvoorbeeld de dichtsbijzijnde supermartk zomaar 5 kilometer weg is. Het zoeken naar een geschikte auto zal worden vergemakkelijkt door de man van een collega van Jill. Hij werkt bij een autobedrijf en heeft aangeboden met me mee te gaan op het moment dat ik ergens een auto/pick-up ga bekijken. Ik ben benieuwd!

No comments: